Stanowiska

Inspektor ds. administracji

Informacje

Inspektor ds. administracji - Monika Stochaj

1.prowadzenie kancelarii szkolnej w oparciu o jednolity rzeczowy wykaz akt;
2.przyjmowanie i rejestrowanie pism wchodzących i wychodzących;
3.rozsyłanie pism przychodzących zgodnie z zasadami obiegu dokumentów w szkole;
4.wysyłanie korespondencji;
5.prowadzenie ewidencji i dokumentacji przebiegu nauczania tj. księgi arkuszy ocen;
6.prowadzenie i kontrola realizacji obowiązku szkolnego i rocznego przygotowania przedszkolnego;
7.bieżące załatwianie spraw uczniowskich, a w szczególności:
●przygotowywanie i wydawanie legitymacji szkolnych i kart rowerowych,
●przygotowywanie zaświadczeń na potrzeby różnych instytucji,
●występowanie o odpisy arkuszy ocen,
●przygotowywanie odpisów arkuszy ocen,
●sporządzanie i wydawanie duplikatów świadectw i innych dokumentów,
8.sporządzanie sprawozdań GUS i innych sprawozdań oświatowych w zakresie spraw uczniowskich;
9.zamawianie druków ścisłego zarachowania i ich ewidencja;
10.sporządzanie zapotrzebowania na materiały biurowe;
11.prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich pracowników szkoły;
12.obsługa urządzeń biurowych;
13.przyjmowanie i przechowywanie dokumentacji rekrutacyjnej uczniów (karty zgłoszenia do szkoły);
14.prowadzenie ewidencji świadectw ukończenia szkoły,
15.zbieranie dokumentacji dotyczącej wszelkich form pomocy materialnej uczniom;
16.zabezpieczenie i przechowywanie pieczęci urzędowych;
17.dbałość o należyty porządek i ład na stanowisku pracy;
18.dbałość o należyty stan techniczny urządzeń znajdujących się w sekretariacie;
19.obsługa gości i interesantów dyrektora;
20.przestrzeganie i nadzorowanie obiegu dokumentów szkolnych;
21.przekazywanie akt do zakładowego archiwum;
22.prowadzenie archiwum szkolnego;
23.udzielanie informacji interesantom;
24.przestrzeganie Regulaminu Pracy, przepisów bhp i p-poż, Kodeksu Etyki;
25.wykonywanie doraźnych prac zlecanych przez dyrektora szkoły.

Inspektor ds. kadrowo - płacowych

Informacje

Inspektor ds. kadrowo - płacowych - Agnieszka Juszczuk

1.prowadzenie akt osobowych dla pracowników pedagogicznych i administracyjno – obsługowych w szkole z wyłączeniem dyrektora szkoły,
2.udzielanie niezbędnych informacji i porad w sprawach pracowniczych;
3.prowadzenie niezbędnej ewidencji i dokumentacji kadrowej;
4.prowadzenie wszelkich spraw wynikających ze stosunku pracy;
5.konsultacje ze związkami zawodowymi;
6.wydawanie zaświadczeń, legitymacji służbowych , legitymacji ZUS i innych dokumentów dla pracowników szkoły;
7.prowadzenie spraw emerytalno-rentowych pracowników;
8.prowadzenie spraw związanych z odpowiedzialnością dyscyplinarną pracowników;
9.ustalanie i obliczanie wszelkich składników wynagrodzenia pracowników;
10.przygotowanie dokumentów stanowiących podstawę naliczania poborów;
11.wydawanie pracownikom zaświadczeń o osiąganych dochodach i innych;
12.prowadzenie wszelkich spraw związanych z realizacją obowiązku podatkowego pracowników;
13.zarządzanie danymi dotyczącymi składników płacy pracowników;
14.obsługa merytoryczna ZFŚS;
15.uzgadnianie wszelkich dokumentów sprawozdań wymaganych akceptacji głównego księgowego,
16.przygotowywanie wszelkich sprawozdań i dokumentów na potrzeby kontroli finansowej dotyczącej zatrudnienia i płac;
17.rozliczenie delegacji służbowych;
18.sporządzanie odpowiednich sprawozdań na potrzeby GUS i innych instytucji
w zakresie zatrudnienia ;
19.obsługa ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego pracowników szkoły , ich rodzin oraz pracowników z którymi szkoła zawierała umowy cywilno-prawne;
20.stosowanie instrukcji kancelaryjnej,
21.przekazywanie dokumentacji do archiwum szkoły zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami.
22.udział w szkoleniach bhp i p – poż.
23.przestrzeganie przepisów bhp i p – poż.,
24.przestrzeganie Regulaminu Pracy i kodeksu Etyki
25.wykonywanie innych zadań nałożonych przez dyrektora szkoły.

Główny księgowy

Informacje

Główny księgowy - Joanna Kołodyńska

a)prowadzenie ksiąg rachunkowych szkoły na podstawie dowodów księgowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości (tekst jednolity: Dz. U. z 2009 r., Nr 152, poz. 1223 z późn. zm.) i zapewnienie ujmowania w tych księgach rzetelnych danych,
b)zarządzanie inwentaryzacji i jej rozliczanie zgodnie z przepisami, zwłaszcza merytoryczna ocena w zakresie rozliczania niedoborów i nadwyżek,
c)właściwe zgodne z decyzją dyrektora, rozliczenie różnic między stanem rzeczywistym a wykazanym w księgach rachunkowych,
d)okresowa wycena aktywów i pasywów oraz ustalenie wyniku finansowego zgodnie z zasadami przyjętymi przez jednostkę.
e)sporządzanie sprawozdań finansowych (miesięczne, kwartalne, roczne),
f)opracowywanie rocznych planów finansowych,
g)wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, zapewnienie przestrzegania dyscypliny finansów publicznych.
h)dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem szkoły.
i)dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
j)podejmowanie decyzji w sprawie zastrzeżeń do przedstawionej przez właściwych rzeczowo pracowników oceny prawidłowości merytorycznej tej operacji i jej zgodności z planem.
k)podejmowanie decyzji w sprawie zastrzeżeń do kompletności oraz formalno – rachunkowej rzetelności i prawidłowości dokumentów, dotyczących operacji.
l)zapewnienie, ze zobowiązania wynikające z operacji mieszczą się w planach finansowych, a jednostka posiadająca sroki finansowe na ich pokrycie.
m)w razie ujawnienia nieprawidłowości, zwraca dokument właściwemu rzeczowo pracownikowi, a w razie ich nieusunięcia odmawia podpisania dokumentu, o czym zawiadamia pisemnie dyrektora szkoły.
n)dekretowanie list płac i ich księgowanie przy pomocy programu finansowo – księgowego.
o)obsługa dobrowolnych ubezpieczeń pracowniczych.
p)kompletowanie i archiwizowanie dokumentów księgowych.
q)stosowanie instrukcji kancelaryjnej.
r)przekazywanie dokumentacji do archiwum szkoły zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami.
s)opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez dyrektora Szkoły Podstawowej w Powidzku dotyczących prowadzenia polityki rachunkowości,
t)udział w szkoleniach bhp i p – poż.
u)przestrzeganie przepisów bhp i p – poż.,
v)przestrzeganie Regulaminu Pracy i kodeksu Etyki.

Referent ds. kadrowych

Informacje

Referent ds. kadrowych - Aleksandra Surmań-Kauch

1. Prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników szkoły, w tym:
 gromadzenie dokumentacji niezbędnej przy zatrudnianiu pracownika, ze szczególnym uwzględnieniem zaświadczeń lekarskich potwierdzających zdolność do pracy, zaświadczeń potwierdzających niekaralność oraz przeszkolenie BHP,
 prowadzenie dokumentacji dotyczącej zawierania i rozwiązywania umów o pracę, awansowania i nagradzania pracowników,
 wystawianie świadectw pracy,
 przyznawanie nagród jubileuszowych.
2. Wykonywanie zadań z zakresu przygotowania i przeprowadzania naborów na stanowiska urzędnicze.
3. Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu.
4. Koordynacja ocen okresowych pracowników.
5. Koordynacja spraw związanych z przeprowadzaniem służby przygotowawczej.
6. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej udzielania urlopów: macierzyńskich, rodzicielskich, ojcowskich i wychowawczych o raz urlopu dla poratowania zdrowia.
7. Sporządzanie wymaganych sprawozdań statystycznych z zakresu kadr.
8. Przygotowywanie szczegółowych danych do SIO zgodnie z wymaganiami systemu.
9. Obsługa programu Płatnik w zakresie spraw kadrowych pracownika.
10. Obsługa programu SIGID w zakresie spraw kadrowych pracownika
11. Prowadzenie dokumentacji i ewidencji zwolnień od pracy przysługujących pracownikom.
12. Prowadzenie ewidencji szkoleń BHP oraz współpraca z inspektorem ds. BHP.
13. Przygotowywanie i rejestracja umów zleceń oraz umów o dzieło zawieranych z osobami fizycznymi nie prowadzącymi działalności gospodarczej.
14. Przygotowywanie projektu budżetu w zakresie zajmowanego stanowiska, w szczególności wynagrodzeń pracowników, nagród jubileuszowych oraz odpraw emerytalnych i rentowych.
15. Stosowanie instrukcji kancelaryjnej
16. Udział w inwentaryzacji składników majątkowych szkoły.
17. Przekazywanie dokumentacji do archiwum szkoły zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami

Inspektor Ochrony Danych

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 29 września 2019 10:33
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marcin Stochaj
Ilość wyświetleń: 2155
03 marca 2023 13:33 (Marcin Stochaj) - Dodanie stanowiska: Dyrektor.
03 marca 2023 13:31 (Marcin Stochaj) - Usunięcie stanowiska: Dyrektor szkoły.
03 marca 2023 13:30 (Marcin Stochaj) - Zmiana danych stanowiska: Dyrektor szkoły.